info@webfly.ee

0
  • Te pole vormistamist alustanud.

KKK

Korduma kippuvad küsimused

Siit leiate meie klientide poolt kõige sagedamini küsitud küsimuste vastused. Kui te ei saa oma küsimusele siit vastust, võtke meie klienditoega ühendust e-maili kaudu info@webfly.ee .

1. Kuidas käituda, kui mul on domeen/veebimajutus juba varasemast olemas ja soovin nüüd liituda Webfly teenusega?

Kui soovite oma varasemalt registreeritud domeeniga või veebimajutusega kasutada Webfly veebilehe või e-poe rendi teenust, peate olemasoleval domeeni registripidajal muutma ära nimeserverid meie serveri nimeserverite vastu. Olemasoleva veebimajutuse teenuse võite sulgeda, sest Webfly kodulehega kaasneb ka veebimajutus meie serverites. Kui teil tekib probleeme nimeserverite vahetusega, võtke meie klienditoega ühendust, kes aitab teil nimeserverid domeeni registripidaja juures ära muuta (palume koheselt saata ka ligipääsuparoolid domeeni registripidaja juurde).

Meie nimeserverid on ns1.nehost.ee ja ns2.nehost.ee

2. Kas Webfly kaudu saab pidada ka e-poodi?

Jah, lisaks kodulehe rendile pakume ka e-poe rendi teenust. E-pood on üles ehitatud WordPress WooCommerce tarkvaral.

3. Kui kiiresti saan Webfly kaudu renditava kodulehe kätte?

Tellimuse vormistamise järel kulub kodulehe avamisele üks tööpäev, mis järel saadetakse teile vajalikud autoriseerimiskoodid. Sisu (tekstid, pildid) peab klient sisestama kodulehele ise vastavalt meie loodud mugavatele ja lihtsalt arusaadavatele õpetusvideodele.

4. Kui kiiresti saan Webfly kaudu renditava e-poe kätte?

Tellimuse vormistamise järel kulub e-poe avamisele kuni kaks tööpäeva, mis järel saadetakse teile vajalikud autoriseerimiskoodid. Sisu (tekstid, pildid, tooted) peab klient sisestama e-poele ise vastavalt meie loodud mugavatele ja lihtsalt arusaadavatele õpetusvideodele.

5. Kas Webfly teenusel on varjatud lisatasusid?

Kodulehel välja toodud summad on lõplikud ja lisatasusid ei rakendu. Klientidel on võimalik soetada lisateenuseid, kuid see ei ole vajalik toimiva kodulehe / e-poe üles seadmiseks. Lisateenuste alla kuulub näiteks lisapluginate paigaldus, sisu sisestamine kodulehele, administreerimisega seonduvad teenused jms.

6. Soovin renditaval kodulehel sisse viia erikujundust või erisoove. Kas see on võimalik?

Jah! Kodulehele võime paigaldada erinevaid pluginaid ja viia sisse klientide erisoove ühekordse kokkuleppehinna alusel. Tegemist on lisateenustega ja selle soovi korral võtke ühendust meie klienditoega.

7. Soovin renditavale e-poele lisada maksemooduleid või tarneviise. Kas see on võimalik?

Jah! E-poele võime paigaldada erinevaid tarneviise ja maksemooduleid ja viia sisse klientide erisoove ühekordse kokkuleppehinna alusel. Tegemist on lisateenustega ja selle soovi korral võtke ühendust meie klienditoega.

8. Kas Webfly renditav koduleht/e-pood on võimalik mingi aeg peale rentimist ka välja osta?

Jah! Webfly kodulehte on võimalik kolida enda serverisse peale teenuse teise täisaasta täitumist, tasudes lisaks ühekordse ületoomise tasu 250 € + km.

Renditeenuse olemasoleva jäägi korral tagastatakse teile summa kasutamata kuude eest. Arvestust peetakse kalendrikuudes.

9. Kuidas tagatakse disaini, pluginate ja tarkvara hooldus ning uuendamine?

Meie tarkvara arendajad jälgivad teie kodulehte igakuiselt ning viivad sisse vajaminevad uuendused ja hooldustööd. Selliselt võite kindel olla, et Webflys renditud koduleht on alati turvaline ja hooldatud.

10. Kas pakute renditavatele kodulehtedele ka sisu (tekstid, pildid) sisestamise teenust?

Jah! Pakume lisateenusena sisu veebilehele sisestamise, redigeerimise ja teksti toimetamise teenust. Võtke ühendust meie klienditoega.

11. Kuidas saab tasuda Webfly teenuste eest?

Kasutame Maksekeskuse maksemoodulit, seega saate Webfly teenuste eest  tasuda kõikide Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV, Danske, Nordea, Krediidipank jne).

12. Kas summadele lisandub käibemaks?

Ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane, seega summadele käibemaksu ei lisandu. Veel üks põhjus, miks värskelt registreeritud ettevõte meie teenust peaks eelistama!

13. Kuhu pöörduda, kui mul on täiendavaid küsimusi teenuse kohta või soovin abi juba renditava kodulehega?

Kirjutage meie klienditoele, kasutades veebilehe jaluses olevat kontaktivormi või otse e-mailile info@webfly.ee .

14. Kuidas käituda, kui soovin Webfly renditavast veebilehest loobuda?

Kui te soovite loobuda meie teenusest, võtke ühendust meie klienditoega. Kui otsus on lõplik, suletakse renditav veebileht nädala jooksul.